• Stefan Weijman (l) en Jeroen Bruynis (r), Willem Vessies en Martin Groentjes (Vitesse)

    Aart Toth

Reclame aan de Kust sluit sponsorcontract met Vitesse'22 met gesloten beurs

CASTRICUM Ze dragen Vitesse'22 een warm hart toe en helpen al jaren om bijvoorbeeld de Clubveiling en de recent opgerichte 'Vrienden van Vitesse'22' tot een succes te maken. Dat ging allemaal tussen neus en lippen door, zonder dat er vaste afspraken waren. En er werd zeker niet over een financiële vergoeding gesproken.

Aart Tóth

We hebben het hier over het Castricumse bedrijf Reclame aan de Kust. Het bedrijf is genoegzaam bekend binnen de gemeente Castricum en tekende onder andere voor de gemeentelijke campagne 'Voor Liefhebbers.' Het bureau is dus al jaren actief voor Vitesse '22.

"Maar omdat de zaken binnen Vitesse'22 steeds professioneler worden aangepakt en er een sponsorcommissie is geïnstalleerd, worden afspraken wat beter geregeld." verklaart Jeroen Bruynis van Reclame aan de Kust. Reclame aan de Kust wilde haar inzet zelf ook graag structureler vastleggen. Dat werd geregeld met een heus sponsorcontract zonder dat er een euro aan te pas komt. Alle inzet en medewerking om Vitesse'22 positief op de kaart te zetten en uit te dragen kost de vereniging niets. Het gaat dus nog steeds om liefdewerk oud papier, maar er ligt nu een duidelijk sponsorcontract aan ten grondslag.

De bijdrage zal bestaan uit adviezen, arbeidsuren en veel inzet om Vitesse'22 de juiste uitstraling te geven richting het 100 jarig bestaan in 2022. Daarbij blijkt de pas opgerichte vriendenclub spectaculair te groeien en ook het ledental van de vereniging mag niet klagen. Op naar een mooi jubileum voor Vitesse dus.