Waar is Curie Deodorant vandaag van Shark Tank Seizoen 13?

Ondanks het feit dat er geen tekort is aan deodorant -opties op de markt, kon ondernemer Sarah Moret er geen vinden die aan haar precieze behoeften voldeed. (Dit is wat er gebeurt als je deodorant overslaat.) En dus gebruikte ze in 2018 $ 12.000 van haar eigen geld om Curie te financieren en te vestigen, een deodorant -lijn die er trots op is vrij te zijn van aluminium (geweldig als je allergisch bent voor het metaal of niet wilt blokkeren) en andere ingrediënten die je niet wilt zien in je Deodorant. Na een jaar van de verkoop van haar producten genereerde Curie $ 125.000 aan inkomsten.

In een poging om haar onderneming naar het volgende niveau te tillen, drong Moret aan op een verschijning op “Shark Tank” in 2020, met als doel een deal van de haaien te krijgen, met name Lori Greiner en Barbara Corcoran. Aanvankelijk mislukt, probeerde ze het jaar daarop opnieuw, waardoor ze uiteindelijk een slot veiligstelde voor een seizoen 13 -aflevering (september 2021). Tegen de tijd dat ze haar pitch beëindigde-waarin ze onthulde dat ze op zoek was naar $ 300.000 in ruil voor een aandeel van 5% in haar nog te winstgevende activiteiten-kozen vier van de vijf haaien af, waarbij Daymond John om 20% van de zaken vroeg in ruil voor het geld. Moret ging tegen door 12%aan te bieden, waaraan John nee zei.

Schokkend veranderde Corcoran en Mark Cuban van gedachten. Terug springend binnen, vroegen ze om 14% van het bedrijf. Na wat heen en weer sloot Moret een deal met de twee haaien: ze kreeg het bedrag dat ze wilde, in ruil voor 10% eigen vermogen en 4% adviesverkopen. Maar het verhaal eindigde daar niet.

Een achter de schermen heronderhandeling-en succes direct uit de poort

In een aflevering van 2024 van de Startup to StoreFront -podcast onthulde Moret dat ze het contract opnieuw onderhandelde nadat ze een deal had gesloten met Cubaans en Corcoran. Cuban koos ervoor, maar Corcoran bleef – wat uiteindelijk een goede oproep bleek te zijn. Volgens Moret kroop kijkers om Curie -deodorants te kopen na de aflevering, waardoor het binnen een dag uitverkocht was en een wachtlijst van 5.000 enthousiaste klanten (via dot.la) genereerde.

Met Curie’s populariteitsboost kwam een ​​aanzienlijke verschuiving in de doelgroep van het product: tegen 2024 erkende Moret dat ongeveer 4 van de 10 Curie -klanten mannelijk waren. Tijdens haar podcast -gasten deelde Moret dat haar doel dat jaar was om “de voetafdruk van het merk te verdubbelen” en nieuwe varianten op de markt te introduceren.

Curie’s succes is niet verrassend, gezien hoe de mainstream ontvangst van de “deodorant die als huidverzorging verdubbelt” over het algemeen positief is geweest, zelfs jaren na het uiterlijk van “Shark Tank”. Lauren Balsamo herzien het voor Cosmopolitan en noemde het “de meest effectieve natuurlijke deodorant (ze is het in (haar) 10+ jaar als schoonheidsredacteur.” Ondertussen noemde Business Insider Executive Editor Sally Kaplan het “The Holy Grail” van aluminiumvrije deodoranten, met name de effectiviteit ervan in termen van geurcontrole. (Lees over of aluminiumvrije deodorant echt goed voor je is.)

Curie blijft hangen en rolt door

Vanaf 2025 lijkt Curie te bloeien. In een “jaar in review” -bericht op het officiële blog van het bedrijf, deelde Moret dat Curie in 2024 zijn team groeide, meer dan een miljoen deodorants verkocht en nieuwe producten lanceerde (inclusief de limited-edition Peach Soleil en “genderneutrale” Santal Sage en Ocean Air Scent, evenals bodywasstaven). De blog, die regelmatig tips voor huidverzorging, winkels en productgerelateerde veelgestelde vragen bevat, werd voor het laatst bijgewerkt in januari 2025.

Klanten in de VS kunnen Curie-producten online bestellen of ze halen uit de schappen van grote retailers Walmart-waar het merk een jaar na de functie “Shark Tank” wordt gelanceerd-en Target. (Inc. nam zelfs Moret op in de 2024 -editie van zijn vrouwelijke oprichters 250 -lijst voor “lancering van persoonlijke verzorgingsproducten in 4.300 Walmart -winkels terwijl hij 10 keer DTC -verkoop groeit.”) Curie is een relatief nieuwe aanwezigheid op doelplanken; Het merk begon begin 2025 zijn deodorants te verkopen in 1.001 doelwinkels, waarbij zowel Moret als Corcoran de lancering enthousiast promoten via hun respectieve Instagram -accounts.