Zoete deals kunnen worden gehouden op Shark Tank, maar Sugardoh Hair Removal landde een vrij zure afwerking in seizoen 16. Na het pitchen van haar op suiker gebaseerde haarverwijderingsproduct, kon ondernemer Aliyah Marandiz haar weg naar een investering niet soepel (net als wat er gebeurde met energieblokken uit Shark Tank seizoen 8).
Marandiz wilde $ 500.000 voor slechts 5% eigen vermogen. Niet gaan; Alle vijf haaien weigerden door te gaan. Ondanks het verlaten van de tank zonder financiering (wat gebeurt met meer dan de helft van de dromers die worden uitgezonden), ontving ze wat zoveel oprichters genieten, of ze nu een yay of nee ontvangen: merkblootstelling.
Was het in de schijnwerpers genoeg om te voorkomen dat Sugardoh Hairhaar oplost in de duisternis? Volgens alle accounts deed het geen pijn. Overigens zou het haar uit het lichaam halen via Sugaring ook niet veel pijn, volgens de Sugardoh Hair Removal -website. (Lees over bepaalde lichaamsdelen die je echt niet zou moeten waxen.)
Hoewel Sugardoh Hair Removal een particulier bedrijf is, wordt gedacht dat het vermogen jaarlijks $ 8 miljoen bedraagt vanaf begin 2025. Het is echter niet duidelijk als het bedrijf winst maakt, hoewel het aan het puffen is en inhoud produceert.
Een virale sensatie voordat je de tank betreft
Om eerlijk te zijn, was Sugardoh Hair Removal de aandacht voordat hij zijn debuut op de haaientank maakte. Ja, Shark Tank heeft het bedrijf mogelijk aan een nieuw publiek geïntroduceerd. Maar veel klanten hadden het product ontdekt voordat ze de aflevering zagen vanwege de basisinspanningen van Marandiz en Bootstrapping advertentie op sociale media.
In feite, onmiddellijk na het verwijderen van Sugardoh haarverwijdering in het publieke oog, sloeg Marandiz Tiktok Buzz Paydirt. En haar momentum was geen een one-hit wonder. Zoals ze in een canvasrebel -interview uit 2022 uitlegde, “sinds onze lancering van september 2020, hebben we elke maand een virale Tiktok gehad die de verkoopsterkte bestuurt.” Het enige probleem, voegde ze eraan toe, was het bijhouden van de eerste stroom van voorraadvereisten.
Het lijkt alsof Marandiz al die vroege supply chain -ellende achter zich heeft gelegd. Tegenwoordig is Sugardoh Hair Removal te vinden in Ulta Beauty en op Amazon, evenals op de site van het merk. Een Shopify -rapport suggereert dat vanaf 2025 Sugardoh Hair Removal -kits ook kunnen worden gekocht bij Urban Outfitters, maar een zoekopdracht op de site van Urban Outfitters komt niet op de producten van het merk.
Educatieve inhoud voor bewustzijn
Naast Tiktok houdt Sugardoh Hair Removal een vrij consistente stroom van inhoud op andere sociale mediaplatforms. In reactie daarop heeft het YouTube -kanaal meer dan 10.000 volgers verdiend, en de telling van Instagram -volger is ongeveer 71.000 vanaf 2025. Dat gezegd hebbende, het merkblog lijkt te zijn verlaten sinds 2023, wat ruim voor het bezoek van Marandiz was.
Wat zijn aanbiedingen betreft, blijft de verwijdering van Sugardoh haar licht op opties. Ja, het heeft een kernopstelling van producten en een paar tools, maar dat is het zowat. Het bedrijf lijkt echter wel een premie te geven om de inhoud op zijn suikerschoolpagina’s fris te houden. Daar helpt een constante stroom van vrije educatieve informatie de suikeropname om te bepalen hoe je suikerwerk kan laten werken voor hun ontharingbehoeften en de oorzaken van ingegroeide haren te vermijden.
In 2023 verklaarde Marandiz te essentie: “Ik wil dat Sugardoh een internationaal merk is dat beschikbaar is in 1000s winkels over de hele wereld, zodat we meer harige lichamen toegang kunnen geven tot een gezonde relatie met haarverwijdering.” Op dit moment lijkt het niet alsof ze haar doel heeft bereikt, maar haar bedrijf is nog steeds open voor bestellingen.